• Britt Ludvigsson i kassan på EPA. Kvinnan står något till vänster i bild vänd mot höger och tittar mot och över kamerans placering. Bredvid henne står en kassapparat och till höger om denna hänger en skylt med texten "EPA, Stollwerck Mjölkchoklad 0:95". Bakom kassan syns väskinlämningen som även finns med på UMFA55624:0019. I förgrunden syns de varor som är staplade runt kassan.
Fotografiet är taget något underifrån.
    Photo: Granath, Sten / Bohusläns museum (Upphovsrätt)

Britt Ludvigsson i kassan på EPA. Kvinnan står något till vänster i bild vänd mot höger och tittar mot och över kamerans placering. Bredvid henne står en kassapparat och till höger...