• Expediten Börje Jacobsson på Domus herravdelning. Börje Jacobsson står i mitten av bilden klädd i en rutig tvådelad kostym, vit skjorta och prickig slips samt matchande näsduk i bröstfickan. Han står vänd mot en kund som står till vänster i bild med ryggen mot betraktaren. Kunden har rock och hatt. Börje håller en kavaj i handen som han visar kunden. I bakgrunden står en yngre man klädd i rutiga byxor och polotröja. Bakom honom syns två skyltar med texterna "Nina Ricci" och "Lan[...]n". Till höger i bilden syns en klädstång med kavajer upphängda på galgar och i den övre delen av bilden syns lysrörsbelysningen i taket.
    Photo: Granath, Sten / Bohusläns museum (Upphovsrätt)

Expediten Börje Jacobsson på Domus herravdelning. Börje Jacobsson står i mitten av bilden klädd i en rutig tvådelad kostym, vit skjorta och prickig slips samt matchande näsduk i br...