På makadamplogen står Jörgen Nilsson, anläggningsingenjör för Swedish Rail System AB, SRS som är inhyrd entreprenör till Trafikaktiebolaget Grängesberg - Oxelösunds Järnvägar, TGOJ...
Text på omslag: "TGOJ-konduktörsposten 2/86".
Text på medföljande dokument: "Bildtext: SRS har för det här speciella jobbet lånat in en spårlägesmaskin Plasser und Theurer med för ...
Text på omslag: "TGOJ-konduktörsposten 2/86".
Text på medföljande dokument: "Bildtext: SRS har för det här speciella jobbet lånat in en spårlägesmaskin Plasser und Theurer med förare och spårtekniker från SJ Örebro. Här mäter spårteknikern Bo Ljungberg in signalen till Larslund. SRS är generalagent för Plasser und Theurer och har goda kontakter med SJ på maskinsidan.", "Bildtext: Jörgen Nilsson - anläggningsingenjör med 12 år i yrket hos Swedish Rail System - har vanan inne från spårjobb under tidspress. Här på TGOJ har allt fungerat väldigt fint .....".
SubjectPå makadamplogen står Jörgen Nilsson, anläggningsingenjör för Swedish Rail System AB, SRS som är inhyrd entreprenör till Trafikaktiebolaget Grängesberg - Oxelösunds Järnvägar, TGOJ för banarbete utanför Larslunds station i juli 1986.