• Brudparet Lisa och Gustav Plato. Bland gäster från vänster: Sittande: 1) fru Anna Lindvall, 2) socials. Inge Lundin, Huddinge, 3) fru Birgit Sundén, 4) fru Agnes Plato, 5-6) brutparet, 7) Ella Persson, 8) tullpackhuskarl Gunnar Persson, 9) fru Augusta Persson, 10) okänd Stående: - Första raden: 1) fru Ethel Tuvesson, 2) Albert Lindvall, 3) Oskar Olsson, 4) fru Emmy Olsson, 5) okänd, 6) Karl-Axel Borglin, 7) Maja Borglin, 8) okänd, 9) Adele Nilsson, 10) fru Eriksson, 11) Eriksson, 12) fru Astrid Persson, 13) Carlo Persson - Andra raden: 1-3) okända, 4) fru Signe Borgström, 5) fru Anni Nilsson, 6) Börje Hedenheim, 7) okänd, 8) fru Irma Hedenheim, 9) okänd, 10) Knut Borgström, 11) Tore Persson - Översta raden: 1) okänd, 2) Torsten Stenhagen, 3) fru Inga-Lisa Stenhagen, 4) okänd, 5) fru Lindvall, 6) Billy Lindvall, 7-10) okända, 11) Hilding Troedsson.
    Photo: Trelleborgs museum

Brudparet Lisa och Gustav Plato. Bland gäster från vänster: Sittande: 1) fru Anna Lindvall, 2) socials. Inge Lundin, Huddinge, 3) fru Birgit Sundén, 4) fru Agnes Plato, 5-6) brutpa...

1 comment

• Näst högst upp till vänster, Carl-Olof och Annie Holmström. Annie är dotter till Augusta Persson, syster till Carlos och Tore samt min farmors syster