• Studiebesök, Gummifabriken. Nummer 2 från vänster: Direktör Dan Mårtensson, Nummer 4 :Direktör Yngve Rigeus Nummer 5: Direktör Göran Hellner, 3:e från höger: Bankdirektör Josef Olsson Längst till höger kommunalrådet Agne H.Andersson, nummer 5 från höger Direktör Ernst Tidholm Trelleborgs Bryggeri. Bakom Dan Mårtensson, delvis skymd: Hadar Hallström. Till höger om honom: Erik Fehling.
    Photo: Trelleborgs museum

Studiebesök, Gummifabriken. Nummer 2 från vänster: Direktör Dan Mårtensson, Nummer 4 :Direktör Yngve Rigeus Nummer 5: Direktör Göran Hellner, 3:e från höger: Bankdirektör Josef Ols...

2 comments

• Från vänster: nr 3 personalchef Hadar Hallström, nr 5 ingenjör Dan Mårtensson, nr 7 doktor Yngve Rigéus, nr 9 direktörsassistent Göran Hellner, nr 10 byggnadschef Ingvar Gustafsson, nr 11 fullmäktiges ordförande Bror Schyllert, nr 12 direktör Ernst Tidholm, nr 14 bankdirektör Josef Olsson, nr 15 direktör Jan Erik Leander, nr 16 kommunalrådet Agne H Andersson.
  • Bakom Dan Mårtensson Hadar Hallström och Erik Fehling